Extreemlinkse bijstandstrekker Robis Koopmans uit Dordrecht weigert te werken

“Ik hoef er niet mee bezig te zijn hoe ik aan mijn dagelijkse boterham kom”

zegt de extreemlinkse AFA (wordt in de gaten gehouden door de AIVD) fan Robis Koopmans uit Dordrecht. Ook al zegt de Gemeente Dordrecht dat er ook plichten zijn verbonden aan een bijstandsuitkering. Namelijk:

  • U moet meewerken aan uw re-integratie en u houden aan afspraken om zo snel mogelijk weer betaald werk te krijgen. Dit noemen we de re-integratieplicht.
  • U moet bereid zijn tot het verrichten van een tegenprestatie voor uw bijstandsuitkering wanneer de Sociale Dienst Drechtsteden hierom vraagt.

Het lijkt er dus sterk op dat hier FRAUDE wordt gepleegd!!

 

Robis3

Robis Koopmans gaat gewoon door:

“Mensen die veertig uur per week werken, echte loonslaven, maar niet gelukkig worden van hun baan. Daar heb ik een afkeer van: je kunt toch niet gelukkig zijn zonder je dromen na te kunnen jagen? Zelf heb ik het geluk dat ik in de bijstand zit. Dat zie ik als een soort basisinkomen.”

Verder is hij een crimineel, want hij begon al vanaf zijn 17e bezit van anderen te stelen:

“Mijn ouders hoopten dat ik ging werken of studeren, maar geen van beiden leek mij een goede optie. Ik was 17 en heb samen met een groep een pand gekraakt in de binnenstad.”

En ook hardwerkende mensen die belasting betalen zodat Robis Koopmans GRATIS geld krijgt zit hij te terroriseren:

“In Dordrecht wilde de gemeente herdenken dat 450 jaar geleden de Beeldenstorm plaatsvond. Om op een ludieke manier te laten zien hoe commercie het beeld in de stad bepaalt, bedacht ik het plan om reclameuitingen van winkels af te plakken.”

Verder is het natuurlijk helemaal NIET verrassend dat Robis Koopmans een lievelingetje is van GroenSlinks Dordrecht.

Robis1

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.